EchoPOS Servis Hizmeti

EchoPOS çözümünde kullanılan donanımların mülkiyeti firmamıza ait olup, hizmet kapsamında işletmelere kullanım hakkı verilmektedir.ÖKC Üniteleri, mülkiyeti ile birlikte sözleşme başlangıcında işletmeye fatura edilmekte olup, bedelleri kiralama bedeli içerisinde aylık olarak tahsil edilmektedir. Anlaşma kapsamında EchoPOS kasaları, işletmenin merkezine çalışır hazır halde teslim edilir.

 

Servis Hizmeti

Aylık kiralama bedeli kapsamında aşağıdaki hizmetler ücretsiz olarak verilmektedir:

  • Kiralama süresi boyunca devam eden Garanti Süresi
  • Çağrı Merkezi Destek Hizmetleri
  • 7 gün, 09:00-23:00 arası Donanım, yazılım ve ÖKC ile ilgili tüm çağrıları içermektedir.
  • 1.seviye teknik destek işlemleri firmanız tarafından karşılanacak olup, bilgi işlem ekibinizin gerekli gördüğü hallerde çağrı merkezimiz üzerinden destek alınacaktır.
  • Versiyon Yenilikleri için ücretsiz üyelik
  • 3. parti yazılım ürünleri için Entegrasyon Desteği
  • Muadil Cihaz Hizmeti
  • Belirli bir adet EchoPOS seti için 1 Adet Set bedelsiz olarak teslim edilecektir. (ÖKC Ünitesi Hariç).

Cihazlarda herhangi bir arıza oluşması durumunda, firmanızda bulunan yedek set kullanılacak olup, arızalı cihazların onarım merkezimize kargolanması ile birlikte, onarım süresince kullanılmak üzere muadil cihaz aynı gün içerisinde yedek seti çalışır halde tutmak amacı ile kargolanacaktır.

Kargo ücretleri, anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları ile gönderim şartı ile firmamıza aittir (kasaların fiziki kurulumlarının işletme tarafından gerçekleştirileceği ön görülmektedir)

 

Özel Servis Hizmeti;

  • Kasa başına ek bir hizmet bedeli ile;
  • SLA Kapsamında Yerinde Teknik Servis
  • SLA Kapsamında Yerinde Ücretsiz Onarım
  • Kullanıcı Hatası Dahil Kırılma/Bozulmaya Karşı Ücretsiz Onarım
  • Yerinde Kurulum Hizmetleri
  • Yerinde Eğitim Hizmetleri